Gamesolves
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Return to Mysterious Island 2: Mina's Fate

3 plaatsers

Ga naar beneden

Return to Mysterious Island 2: Mina's Fate Empty Return to Mysterious Island 2: Mina's Fate

Bericht  henk za 11 jul 2009 - 15:26

Ben gestart met de oplossing voor Return to Mysterious Island 2: Mina's Fate Return to Mysterious Island 2: Mina's Fate Icon_smile


Koop en Download de adventure games bij Microids


Laatst aangepast door henk op wo 9 sep 2009 - 16:38; in totaal 1 keer bewerkt

_________________
Team Gamesolves

henk
Admin
Admin

Aantal berichten : 790
Woonplaats : Nederland
Registration date : 09-01-08

http://www.gamesolves-nl.ml/

Terug naar boven Ga naar beneden

Return to Mysterious Island 2: Mina's Fate Empty Re: Return to Mysterious Island 2: Mina's Fate

Bericht  henk vr 17 jul 2009 - 18:04

De oplossing is klaar van dit mooie spel Return to Mysterious Island 2: Mina's Fate Icon_smile

Koop en Download de adventure games bij Microids


Laatst aangepast door henk op wo 9 sep 2009 - 16:39; in totaal 1 keer bewerkt

_________________
Team Gamesolves

henk
Admin
Admin

Aantal berichten : 790
Woonplaats : Nederland
Registration date : 09-01-08

http://www.gamesolves-nl.ml/

Terug naar boven Ga naar beneden

Return to Mysterious Island 2: Mina's Fate Empty return to mysterious island 2

Bericht  lenie55 di 21 jul 2009 - 12:04

goedemorgen. ik heb een vraag. ben het spel aan het spelen, maar zit al 2 dagen vast. dat jep het moeras over moet steken. weet dat je met de bamboe stok moet gaan en als de pijl een radar aangeeft zit je goed. maar als ik naar de overkant ga, op wat voor manier dan ook. lukt het niet. en verdrinkt hij iedere keer. lukt alleen bij 123 2n 124 , staat op walktrough. vermeld. wie kan me helpen om verder te komen. vast bedankt lenie

lenie55
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Return to Mysterious Island 2: Mina's Fate Empty Re: Return to Mysterious Island 2: Mina's Fate

Bericht  henk di 21 jul 2009 - 18:57

lenie55 schreef:goedemorgen. ik heb een vraag. ben het spel aan het spelen, maar zit al 2 dagen vast. dat jep het moeras over moet steken. weet dat je met de bamboe stok moet gaan en als de pijl een radar aangeeft zit je goed. maar als ik naar de overkant ga, op wat voor manier dan ook. lukt het niet. en verdrinkt hij iedere keer. lukt alleen bij 123 2n 124 , staat op walktrough. vermeld. wie kan me helpen om verder te komen. vast bedankt lenie


Hi
Ik kan je niet meer vertellen zoals het in de oplossing staat. Ik geloof dat als je op 124 staat rechts naar de kust kant moet draaien.
Kijk goed op de achtergrond van afbeelding 125 en plaats de stok als op de afbeelding. Als de cursor in tandwieltjes veranderd wil niet zeggen dat het de juiste plek is. Lukt het niet stuur dan even je save game..

Henk


Laatst aangepast door henk op do 23 jul 2009 - 2:28; in totaal 2 keer bewerkt

_________________
Team Gamesolves

henk
Admin
Admin

Aantal berichten : 790
Woonplaats : Nederland
Registration date : 09-01-08

http://www.gamesolves-nl.ml/

Terug naar boven Ga naar beneden

Return to Mysterious Island 2: Mina's Fate Empty return to mystrious island 2

Bericht  lenie55 di 21 jul 2009 - 21:18

bedankt voor de grote foto's, mijn zoon heeft er ook naar gekeken en nee het lukt niet. hoe kan ik je mijn save game sturen? het is zo'n mooi en leuk spel en nu loop ik vast op dit. gr lenie

lenie55
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Return to Mysterious Island 2: Mina's Fate Empty Re: Return to Mysterious Island 2: Mina's Fate

Bericht  henk wo 22 jul 2009 - 16:33

lenie55 schreef:bedankt voor de grote foto's, mijn zoon heeft er ook naar gekeken en nee het lukt niet. hoe kan ik je mijn save game sturen? het is zo'n mooi en leuk spel en nu loop ik vast op dit. gr lenie

Als je naar de kustkant kijkt als je op 124 bent moet je zoeken en draaien naar de veilige spot met de bamboestok en zorg dat als je klikt dat de cursor tandwieltjes aan de bamboestok zijn, want anders loop je naar voren en zak je in de modder. Als je op 124 komt (dus tweede spot) , draai je naar rechts naar de kustrand van de rivier. Beweeg de muiscursor over het scherm met de bamboestok met tandwielcursor en klik dan. Gaat de bamboestok helemaal het zand in is het niet de goede spot. Draai een klein beetje om een nieuwe spot te proberen met de bamboestok met tandwielcursor. Blijft de bamboestok hoog in het zand staan is het de juiste spot om naar de overkant te lopen en klik dan met de pijlcursor om naar de overkant te lopen.


Laatst aangepast door henk op wo 22 jul 2009 - 22:32; in totaal 1 keer bewerkt

_________________
Team Gamesolves

henk
Admin
Admin

Aantal berichten : 790
Woonplaats : Nederland
Registration date : 09-01-08

http://www.gamesolves-nl.ml/

Terug naar boven Ga naar beneden

Return to Mysterious Island 2: Mina's Fate Empty return to mystrious island 2

Bericht  lenie55 wo 22 jul 2009 - 19:48

ja joepie het is eindelijk gelukt hartstikke bedankt he. gr lenie

lenie55
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Return to Mysterious Island 2: Mina's Fate Empty Re: Return to Mysterious Island 2: Mina's Fate

Bericht  Soraya do 30 jul 2009 - 0:08

Kan iemand mij helpen met een savegame of een goede beschrijving hoe ik die panter moet verjagen met die laser. Ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar. Sad Sad Ben al bijna 2 uur bezig, maar mijn geduld raakt een beetje op.
Ik had alle lampjes op groen, maar toen deed hij niets. Heb ik ( zoals de engelse walktrough zei) op de bovenste rechterknop gedrukt, heb ik weer rode lampjes en ben ik dus weg. Defeaded verteld het spel me steeds in mooie rode letters.

Een beetje veel hulp is nu van harte welkom

Soraya

Aantal berichten : 7
Leeftijd : 64
Woonplaats : Zoetermeer
Registration date : 10-12-08

http://www.vdwant.nl/news.php

Terug naar boven Ga naar beneden

Return to Mysterious Island 2: Mina's Fate Empty Re: Return to Mysterious Island 2: Mina's Fate

Bericht  henk do 30 jul 2009 - 15:47

Soraya schreef:Kan iemand mij helpen met een savegame of een goede beschrijving hoe ik die panter moet verjagen met die laser. Ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar. Sad Sad Ben al bijna 2 uur bezig, maar mijn geduld raakt een beetje op.
Ik had alle lampjes op groen, maar toen deed hij niets. Heb ik ( zoals de engelse walktrough zei) op de bovenste rechterknop gedrukt, heb ik weer rode lampjes en ben ik dus weg. Defeaded verteld het spel me steeds in mooie rode letters.

Een beetje veel hulp is nu van harte welkom


In de NL oplossing is het goed beschreven en met een afbeelding ??
Mocht je er nog niet uitkomen kan je beter jouw save game sturen, omdat je misschien het spel in een andere volgorde gespeeld hebt als de save games die ik heb!

_________________
Team Gamesolves

henk
Admin
Admin

Aantal berichten : 790
Woonplaats : Nederland
Registration date : 09-01-08

http://www.gamesolves-nl.ml/

Terug naar boven Ga naar beneden

Return to Mysterious Island 2: Mina's Fate Empty Re: Return to Mysterious Island 2: Mina's Fate

Bericht  Soraya do 30 jul 2009 - 20:46

LOL, het is me eindelijk gelukt. Wat me niet duidelijk was, en ook in geen enkele walktrough staat, is dat je eerst een paar stappen naar beneden moet doen, zodat je de panter ziet staan. Dan pas kan je de laser gebruiken om hem dood te schieten.

Het volgende probleem dient zich weer aan. Ik krijg met geen mogelijkheid die 3 honingraten te pakken, elke keer wordt Jep aangevallen door de bijen. Hoe kan ik ze te pakken krijgen??

Soraya

Aantal berichten : 7
Leeftijd : 64
Woonplaats : Zoetermeer
Registration date : 10-12-08

http://www.vdwant.nl/news.php

Terug naar boven Ga naar beneden

Return to Mysterious Island 2: Mina's Fate Empty Re: Return to Mysterious Island 2: Mina's Fate

Bericht  henk vr 31 jul 2009 - 13:55

Soraya schreef:LOL, het is me eindelijk gelukt. Wat me niet duidelijk was, en ook in geen enkele walktrough staat, is dat je eerst een paar stappen naar beneden moet doen, zodat je de panter ziet staan. Dan pas kan je de laser gebruiken om hem dood te schieten.

Het volgende probleem dient zich weer aan. Ik krijg met geen mogelijkheid die 3 honingraten te pakken, elke keer wordt Jep aangevallen door de bijen. Hoe kan ik ze te pakken krijgen??


Door eerst in de modder te springen. Je moet je niet eerst wassen zodat je vies ruikt Smile

_________________
Team Gamesolves

henk
Admin
Admin

Aantal berichten : 790
Woonplaats : Nederland
Registration date : 09-01-08

http://www.gamesolves-nl.ml/

Terug naar boven Ga naar beneden

Return to Mysterious Island 2: Mina's Fate Empty return to mystrious island2

Bericht  henk vr 31 jul 2009 - 22:15

lenie55

hallo ik heb een vraag
ik ben nu bij de apen grot en moet nu 4/5 blauwe vazen neerzetten, dat lukt me met met1 van boven breed en van onder smal. die kan k overal neerzetten. maar niet 2 of 3 dezelfde . een van de anderen lukt ook niet. gaat het scherm steeds naar boven en wordt er gezegd dat de ze vergeten is de botten op te ruimen. hoe lukt het wel , dat ik alle vazen kan neer zetten en dat de deur open gaat??vast bedankt gr lenie

_________________
Team Gamesolves

henk
Admin
Admin

Aantal berichten : 790
Woonplaats : Nederland
Registration date : 09-01-08

http://www.gamesolves-nl.ml/

Terug naar boven Ga naar beneden

Return to Mysterious Island 2: Mina's Fate Empty Re: Return to Mysterious Island 2: Mina's Fate

Bericht  henk vr 31 jul 2009 - 22:20

De vazen moeten allemaal verschillende vormen hebben.
In de NL oplossing is een afbeelding van de vormen die je neer moet zetten

_________________
Team Gamesolves

henk
Admin
Admin

Aantal berichten : 790
Woonplaats : Nederland
Registration date : 09-01-08

http://www.gamesolves-nl.ml/

Terug naar boven Ga naar beneden

Return to Mysterious Island 2: Mina's Fate Empty lenie55

Bericht  lenie55 za 1 aug 2009 - 10:39

henk schreef:De vazen moeten allemaal verschillende vormen hebben.
In de NL oplossing is een afbeelding van de vormen die je neer moet zetten


het is weer gelukt hoor ik had de blauwe vazen niet op nieuw gebakken (geglazuurd)
bedankt hoor gr lenie

lenie55

Aantal berichten : 2
Registration date : 31-07-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Return to Mysterious Island 2: Mina's Fate Empty Re: Return to Mysterious Island 2: Mina's Fate

Bericht  henk zo 9 aug 2009 - 16:59

lenie55

lenie55 schreef:hallo
ik heb hoop ik een laatste vraag voor dit leuke, mooie maar o zo moeilijke spel. ik moet nu de luchtsluis in .( in nemo's kamer) heb het duikmasker gevonden. maar heb geen gebluste kalk meer. wel nog schelpen. maar kan ,ook al ga ik terug naar smedeij geen gebluste kalk meer krijgen. om duikmasker te laten werken. ben met yep terug gegaan , naar smederij ,maar is niet meer nodig wordt er gezegd. is hier nog een oplossing voor of zit iik nu echt vast. weer vast bedankt gr lenie

Als je al ongebluste kalk gemaakt hebt met de schelpen heb je de ongebluste kalk (lime) met een vaas gepakt.
Water + ongebluste kalk = Gebluste kalk (in deze volgorde combineren = Hydrated lime))

Als het goed is zit de gebluste kalk (Hydrated lime) dan in een van je vazen die je ergens in de inventaris hebt ??.

Later heb je de gebluste kalk weer nodig om ongebluste kalk (quicklime) te krijgen.

_________________
Team Gamesolves

henk
Admin
Admin

Aantal berichten : 790
Woonplaats : Nederland
Registration date : 09-01-08

http://www.gamesolves-nl.ml/

Terug naar boven Ga naar beneden

Return to Mysterious Island 2: Mina's Fate Empty return to mystery island 2

Bericht  lenie55 zo 9 aug 2009 - 18:20

het is weer gelukt moet nu alleen in een pijp klimmen als yep om de kokosnoot te stoppen?? brr wat is het een moeilijk spel ,maar wil het wel uitspelen. bedankt weer he . gr lenie

lenie55

Aantal berichten : 2
Registration date : 31-07-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Return to Mysterious Island 2: Mina's Fate Empty Re: Return to Mysterious Island 2: Mina's Fate

Bericht  henk zo 9 aug 2009 - 20:09

lenie55 schreef:het is weer gelukt moet nu alleen in een pijp klimmen als yep om de kokosnoot te stoppen?? brr wat is het een moeilijk spel ,maar wil het wel uitspelen. bedankt weer he . gr lenie



Achter bij de Geothermie motor, open de deur in de grotmuur en ga de vulkaan in



Vulkaan: Draai naar rechts en vooruit naar de krater gat. Draai daar naar rechts en ga vooruit. Draai naar rechts zie de opening van de turbine pijpleiding in de muur.





Als kan je lezen in de NL oplossingen

_________________
Team Gamesolves

henk
Admin
Admin

Aantal berichten : 790
Woonplaats : Nederland
Registration date : 09-01-08

http://www.gamesolves-nl.ml/

Terug naar boven Ga naar beneden

Return to Mysterious Island 2: Mina's Fate Empty Re: Return to Mysterious Island 2: Mina's Fate

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum