Gamesolves
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Machinarium

Ga naar beneden

Machinarium Empty Machinarium

Bericht  henk di 3 nov 2009 - 13:31

De Nl oplossing voor het spel Machinarium is klaar.
Het spel is een beetje anders dan een normale adventure game maar best leuk om te spelen Smile

henk
Admin
Admin

Aantal berichten : 790
Woonplaats : Nederland
Registration date : 09-01-08

http://www.gamesolves-nl.ml/

Terug naar boven Ga naar beneden

Machinarium Empty Re: Machinarium

Bericht  Flopmop do 26 nov 2009 - 14:21

Hoi Henk,

Ik snap er niets van; ik ben nu in de gevangenis, heb met robot gepraat , hij wil graag sigaret hebben, ik heb een kraan, wc papier en groene slierten al gepakt, en je schreef dat ik het moet uitstreken en het gras op de lamp moet laten drogen. Ik heb tevergeefs geprobeerd, maar Machinarium bleef zijn hoofd schudden; ik probeerde ook de spullen te combineren, maar ook lukt het niet. hoe kan ik gras op lamp zetten? Machinarium Icon_rolleyes Machinarium Icon_rolleyes Machinarium Icon_rolleyes

Flopmop
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Machinarium Empty Re: Machinarium

Bericht  henk do 26 nov 2009 - 15:41

Flopmop schreef:Hoi Henk,

Ik snap er niets van; ik ben nu in de gevangenis, heb met robot gepraat , hij wil graag sigaret hebben, ik heb een kraan, wc papier en groene slierten al gepakt, en je schreef dat ik het moet uitstreken en het gras op de lamp moet laten drogen. Ik heb tevergeefs geprobeerd, maar Machinarium bleef zijn hoofd schudden; ik probeerde ook de spullen te combineren, maar ook lukt het niet. hoe kan ik gras op lamp zetten? Machinarium Icon_rolleyes Machinarium Icon_rolleyes Machinarium Icon_rolleyes


Je moet Machinarium uitstrekken. Dus hem groter maken om bij de lamp te kunnen komen, en dan kan je het gras drogen!

henk
Admin
Admin

Aantal berichten : 790
Woonplaats : Nederland
Registration date : 09-01-08

http://www.gamesolves-nl.ml/

Terug naar boven Ga naar beneden

Machinarium Empty Re: Machinarium

Bericht  Flopmop do 26 nov 2009 - 20:29

Maar natuurlijk!! Wat ben ik toch een oen! Machinarium Icon_redface Machinarium Icon_redface Machinarium Icon_redface
Hartstikke bedankt voor je tip! Nu kan ik eindelijk verder! Machinarium Icon_lol Machinarium Icon_lol Machinarium Icon_lol

Groetjes Flopmop

Flopmop
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Machinarium Empty Re: Machinarium

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum