Gamesolves
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nancy drew the silent spy savegames gezocht

2 plaatsers

Ga naar beneden

nancy drew the silent spy savegames gezocht Empty nancy drew the silent spy savegames gezocht

Bericht  linda bakker vr 29 mei 2015 - 18:48

wie kan mijn helpen aan een savegame voor: de 2 de keer de thermostaat saboteren en de stalen deur sluiten( B3 button) Zodat Ewan word opgesloten .En als het mogelijk is het onklaar maken van de bom?

linda bakker

Aantal berichten : 3
Registration date : 29-04-15

Terug naar boven Ga naar beneden

nancy drew the silent spy savegames gezocht Empty Amateurspeurneus

Bericht  henk za 30 mei 2015 - 16:10

linda bakker schreef:wie kan mijn helpen aan een savegame voor: de 2 de keer de thermostaat saboteren en de stalen deur sluiten( B3 button) Zodat Ewan word opgesloten .En als het mogelijk is het onklaar maken van de bom?

Hallo Linda.

Heb je de NL oplossing van Nancy Drew 29: The Silent Spy van Gamesolves al gebruikt want daarin staat precies wat je moet doen en met foto's!
Mocht het niet lukken heb ik wel savegames van de Amateurspeurneus en meesterspeurneus Smile

Henk


_________________
Team Gamesolves

henk
Admin
Admin

Aantal berichten : 790
Woonplaats : Nederland
Registration date : 09-01-08

http://www.gamesolves-nl.ml/

Terug naar boven Ga naar beneden

nancy drew the silent spy savegames gezocht Empty Re: nancy drew the silent spy savegames gezocht

Bericht  linda bakker za 30 mei 2015 - 17:28

ja, daar was ik laat gisteravond ook op gekomen en het is gelukt.

linda bakker

Aantal berichten : 3
Registration date : 29-04-15

Terug naar boven Ga naar beneden

nancy drew the silent spy savegames gezocht Empty Re: nancy drew the silent spy savegames gezocht

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum