Gamesolves
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Lost Crown: A Ghost-hunting Adventure

2 plaatsers

Ga naar beneden

The Lost Crown: A Ghost-hunting Adventure Empty The Lost Crown: A Ghost-hunting Adventure

Bericht  henk do 13 maa 2008 - 17:40

Ben gestart met de oplossing The Lost Crown: A Ghost-hunting Adventure Smile

_________________
Team Gamesolves

henk
Admin
Admin

Aantal berichten : 790
Woonplaats : Nederland
Registration date : 09-01-08

http://www.gamesolves-nl.ml/

Terug naar boven Ga naar beneden

The Lost Crown: A Ghost-hunting Adventure Empty Re: The Lost Crown: A Ghost-hunting Adventure

Bericht  henk za 22 maa 2008 - 17:36

De oplossing is klaar. Succes met het spel met een boeiend verhaal Smile

_________________
Team Gamesolves

henk
Admin
Admin

Aantal berichten : 790
Woonplaats : Nederland
Registration date : 09-01-08

http://www.gamesolves-nl.ml/

Terug naar boven Ga naar beneden

The Lost Crown: A Ghost-hunting Adventure Empty the lost crown

Bericht  achtra di 27 mei 2008 - 13:12

heeft iemand een safe game van het spel lost crown vanaf de keuken ik kan niet de trap op voor de hedwood plant te bekijken
heb het spel al 2 keer gespeeld tot dat stuk maar kom niet verder.graag save game voor daarna

dank je

achtra

Aantal berichten : 1
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

The Lost Crown: A Ghost-hunting Adventure Empty Re: The Lost Crown: A Ghost-hunting Adventure

Bericht  henk di 27 mei 2008 - 15:33

achtra schreef:heeft iemand een safe game van het spel lost crown vanaf de keuken ik kan niet de trap op voor de hedwood plant te bekijken
heb het spel al 2 keer gespeeld tot dat stuk maar kom niet verder.graag save game voor daarna

dank je

Hedwood plant ????

Heb je de Nederlandse oplossing al ingekeken op de NL pagina van Gamesolves, Daarin staat precies beschreven wat je moet doen ! Je bent waarschijnlijk iets vergeten?? Of heb je de update van 1.1 geïnstalleerd ??

"Zie een bord met symbool, rechts van het fornuis - de winter. Je moet nog wat Hedgerow kruid (haag?) aan het bouillon toevoegen. Neem de trap aan de rechterzijde en ga boven naar de slaapkamer. Bekijk het venster. Zie een afbeelding van het Hedgerow kruid. Je herkent het en hebt het in de heg gezien, aan de linkerzijde van de witte madeliefjes in het midden van de heg" ??

Lukt het niet stuur dan je save game naar mij, want de save games die ik ervan heb kunnen anders gespeeld zijn als waar jij bent .

Henk

_________________
Team Gamesolves

henk
Admin
Admin

Aantal berichten : 790
Woonplaats : Nederland
Registration date : 09-01-08

http://www.gamesolves-nl.ml/

Terug naar boven Ga naar beneden

The Lost Crown: A Ghost-hunting Adventure Empty Re: The Lost Crown: A Ghost-hunting Adventure

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum