Gamesolves
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Simon the Sorcerer: Origins aangekondigd

Ga naar beneden

Simon the Sorcerer: Origins aangekondigd Empty Simon the Sorcerer: Origins aangekondigd

Bericht  henk do 19 mei 2022 - 14:16

Simon The Sorcerer Origins is de officiële prequel van de legendarische Simon's Adventure-saga. Simon keert voor het eerst terug naar de absurde wereld van de tovenaars, waar hij een oude profetie loslaat en oude magische krachten verwerft. Bereid je voor om een ​​klassiek avontuur op een moderne

Het spel begint een paar weken voor de gebeurtenissen van de eerste aflevering, waardoor de spelers van die tijd veel onbeantwoorde vragen hadden over de redenen waarom Simon in die mysterieuze magische wereld belandde. Origins vertelt een verhaal over wat er gebeurde vóór de gebeurtenissen van het eerste hoofdstuk.

Simons opstandige leven zal worden verstoord door de onverwachte aankomst in de tovenaarswereld, waar hij een absurde en oude profetie zal ontketenen die veel problemen zal veroorzaken!
Tijdens zijn avontuur zal de opstandige Simon iets groots doen, morele verlossing verkrijgen en bewijzen dat hij niet alleen een teleurstelling is voor zijn ouders.

Hij zal zijn gids en mentor ontmoeten: Calypso. Dankzij deze ontmoeting zal Simon een nieuwe vriend kunnen krijgen die een symbolische grootvader voor hem zal vertegenwoordigen.

De verhaal- en gameplay-paden ontvouwen zich op talloze manieren zonder de kernelementen van de saga te vergeten: komedie en sarcasme. Een sterke band met deze features is behouden in de dialogen, situaties en animaties. Simon zal vaak de vierde muur doorbreken door rechtstreeks met de spelers te praten. " Hé, ik heb het tegen jou, de toekomstige speler die ik op magische wijze kan voelen die over mijn spel leest! ”
Geplande uitgavedatum: 28 maart 2023

https://smallthingstudios.com/

_________________
Team Gamesolves

henk
Admin
Admin

Aantal berichten : 790
Woonplaats : Nederland
Registration date : 09-01-08

http://www.gamesolves-nl.ml/

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum