The Lost Crown: A Ghost-hunting Adventure
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
The Lost Crown: A Ghost-hunting Adventure
Ben gestart met de oplossing The Lost Crown: A Ghost-hunting Adventure
heb het spel al 2 keer gespeeld tot dat stuk maar kom niet verder.graag save game voor daarna
dank je
heb het spel al 2 keer gespeeld tot dat stuk maar kom niet verder.graag save game voor daarna
dank je
achtra- Aantal berichten : 1
Registration date : 27-05-08
Re: The Lost Crown: A Ghost-hunting Adventure
achtra schreef:heeft iemand een safe game van het spel lost crown vanaf de keuken ik kan niet de trap op voor de hedwood plant te bekijken
dank je
Hedwood plant ????
Heb je de Nederlandse oplossing al ingekeken op de NL pagina van Gamesolves, Daarin staat precies beschreven wat je moet doen ! Je bent waarschijnlijk iets vergeten?? Of heb je de update van 1.1 geïnstalleerd ??
"Zie een bord met symbool, rechts van het fornuis - de winter. Je moet nog wat Hedgerow kruid (haag?) aan het bouillon toevoegen. Neem de trap aan de rechterzijde en ga boven naar de slaapkamer. Bekijk het venster. Zie een afbeelding van het Hedgerow kruid. Je herkent het en hebt het in de heg gezien, aan de linkerzijde van de witte madeliefjes in het midden van de heg" ??
Lukt het niet stuur dan je save game naar mij, want de save games die ik ervan heb kunnen anders gespeeld zijn als waar jij bent .
Henk
» Ghost in the Sheet
» Ghost Pirates of Vooju Island
» Black Sails - The Ghost Ship
» Nancy Drew 28: Ghost of Thornton Hall
» Ghost in the Sheet
» Ghost Pirates of Vooju Island
» Black Sails - The Ghost Ship
» Nancy Drew 28: Ghost of Thornton Hall
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: