Diamonds in the Roug
Pagina 1 van 1
Diamonds in the Roug
De oplossing van Diamonds in the Roug is klaar
In het spel is een beveiliging dat in PDF formaat bij het spel bijgeleverd wordt.
Heb je problemen om PDF bestanden te lezen geef me dan een PM (privé mail) of vraag het hier dan stuur ik je een afbeelding jpg bestand ervan
Gr henk
In het spel is een beveiliging dat in PDF formaat bij het spel bijgeleverd wordt.
Heb je problemen om PDF bestanden te lezen geef me dan een PM (privé mail) of vraag het hier dan stuur ik je een afbeelding jpg bestand ervan
Gr henk
Spel geďnstalleerd; alles was het goed gegaan, maar zodra ik het spel opstart; en de muziek begint in het achtergrond en het gebeurt niets meer verder; het beeldscherm bleef zwart en alles was bevroren. Ik heb gezocht naar de update of zo, maar nergens te vinden, ik heb daarna die spel uitgeprobeerd op de diverse computers, win 98, win xp, win vista, allemaal zelfde verhaal. Weet jij hoe dat komt?
Flopmop
Flopmop
Flopmop- Gast
Re: Diamonds in the Roug
Hi
Het heeft waarschijnlijk met de codex van de intro film te maken in de map
C:\Program Files\Diamonds in the Rough\Atropos.avi (als je het in deze map geďnstalleerd hebt).
Als je klcodec geinstaleert hebt uninstall dat eerst en probeer het opnieuw
Lukt dat niet verwijder dan de Atropos.avi uit de map of rename het naar Atropos.mpg en start het spel
Je krijgt wel een fout melding dat hij de Atropos.avi niet kan vinden maar je kan door naar het menu en het spel spelen.
Of download een ander Atropos.avi die een ander codec heeft
http://www.atropos-studios.com/External/Atropos.avi
Gr Henk
Het heeft waarschijnlijk met de codex van de intro film te maken in de map
C:\Program Files\Diamonds in the Rough\Atropos.avi (als je het in deze map geďnstalleerd hebt).
Als je klcodec geinstaleert hebt uninstall dat eerst en probeer het opnieuw
Lukt dat niet verwijder dan de Atropos.avi uit de map of rename het naar Atropos.mpg en start het spel
Je krijgt wel een fout melding dat hij de Atropos.avi niet kan vinden maar je kan door naar het menu en het spel spelen.
Of download een ander Atropos.avi die een ander codec heeft
http://www.atropos-studios.com/External/Atropos.avi
Gr Henk
Laatst aangepast door henk op vr 5 sep 2008 - 18:52; in totaal 2 keer bewerkt
Ik heb die intro filmpje van avi naar mpg veranderd; het gaf inderdaad een foutmelding, maar daarna kan ik verder spelen!!!
Henk hartstikke bedankt voor je gouden tip!
Ga maar zo door met je walkthroughs!
Groetjes Flopmop
Ik heb die intro filmpje van avi naar mpg veranderd; het gaf inderdaad een foutmelding, maar daarna kan ik verder spelen!!!
Henk hartstikke bedankt voor je gouden tip!
Ga maar zo door met je walkthroughs!
Groetjes Flopmop
Flopmop- Gast
Re: Diamonds in the Roug
Fijn te horen dat het gelukt is en veel plezier met het spel
Henk
Henk