Gamesolves
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sherlock holmes the awake

Ga naar beneden

Sherlock holmes the awake Empty Sherlock holmes the awake

Bericht  christi wo 23 jan 2008 - 16:32

Hallo Doortje,

Ik speelde het spel ook eerst in het Nederlands en geraakte er op geen enkele manier door met de vragen.
Ik heb het na een tijd opgegeven.
Ik heb het daarna van iemand kunnen kopen in het Engels en het probleem was opgelost.
groetjes van christi

christi
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sherlock holmes the awake Empty Re: Sherlock holmes the awake

Bericht  Doortje wo 23 jan 2008 - 16:33

Ik heb de NL Sherlock en zit vast op hoofdstuk 3 waar je de vraag moet beantwoorden wie de verlichte is.
Ik type het licht van de afgrond maar dat klot niet want hier blijf ik vast zitten.Wie weet het goede antwoord.
Doortje

Doortje
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sherlock holmes the awake Empty Re: Sherlock holmes the awake

Bericht  gamesolv wo 23 jan 2008 - 16:35

Is het niet het toetsenbord? Wat voor toetsenbord heb je.
Op een QWERTY toetsenbord is het Zwitserland en op een
AZERTY-toetsenbord is dat WZITSERLQND

gamesolv
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sherlock holmes the awake Empty Re: Sherlock holmes the awake

Bericht  henk wo 23 jan 2008 - 16:48

Hallo Doortje:

De antwoorden op de vragen van Holmes in de Nederlandse versie zijn:

Vraag 1 = Werf
Vraag 2 = Zwitserland ( heb je een AZERTY toetsenbord dan type je in WZITSERLQND)
Vraag 3 = Licht van de Afgrond
Vraag 4 = New Orleans
Vraag 5 = Wasbeer
Vraag 6 = 56436 6134
Vraag 7 = Maag

Deze antwoorden werken alleen als je een zogenaamd QWERTY toetsenbord gebruikt. Dat is een toetsenbord waarvan de eerste 6 lettertoetsen het woord QWERTY spellen.

Heb je echter een ander soort toetsenbord, bijvoorbeeld een AZERTY toetsenbord, de eerste 6 lettertoetsen spellen dan AZERTY, dan moet je de antwoorden toch precies typen alsof je dat via een QWERTY toetsenbord doet.

Je moet dan niket kijken naar de letters die op de toetsen staan maar naar de positie van de toetsen op jouw toetsenbord. Toets dan de toetsen in die op een QWERTY toetsenbord de letters van het antwoord hebben.

Hoop dat je hiermee verder kunt komen.

Vriendelijke groeten:
Louis Koot
http://home.hetnet.nl/~louiskoot

_________________
Team Gamesolves

henk
Admin
Admin

Aantal berichten : 789
Woonplaats : Nederland
Registration date : 09-01-08

http://www.gamesolves-nl.ml/

Terug naar boven Ga naar beneden

Sherlock holmes the awake Empty Re: Sherlock holmes the awake

Bericht  Louis Ko wo 23 jan 2008 - 16:51

Hallo Henk

Geen dank....Leuk dat ik even kon helpen. Hoop dat Doortje er wat aan heeft gehad. Hoop vooral dat men het verschil tussen een QWERTY en een AZERTY toetsenbord begrijpt en begrijpt dat de game gemaakt is voor een QWERTY toetsenbord. Omdat dat nu eenmaal het meest gebruikte toetsenbord is.

Bedankt dat je het foutje in mijn url eruit hebt gehaald. Vindt ik heel sportief.

Wil dan wel nog even zo brutaal zijn om hier mijn eigen, zeer uitgebreide en gedetailleerde, walkthrough voor The Awakened aan te prijzen.

Wens je verder veel succes met alles en met deze helpdesk, waarvan ik overigens de indruk heb dat je het er niet druk mee hebt.

Maar het is op de meeste particuliere forums niet druk. Opboksen tegen hele grote sites zoals Gameboomers heeft toch geen zin.

Vriendelijke groeten:
Louis Koot

Louis Ko
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sherlock holmes the awake Empty Re: Sherlock holmes the awake

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum