Gamesolves
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

sherlock holmes the awakened

2 plaatsers

Ga naar beneden

sherlock holmes the awakened Empty sherlock holmes the awakened

Bericht  larabuf za 5 jul 2008 - 15:53

ik ben bezig met the awakened, nu heb ik op de werf de ketel met water te ver doorgeduwd, hij hangt buiten loods 12. Ik kna nu dus niet de ketel aan de haak vastmaken en dan met het mes het touw doorsnijden om de deur van de geheime tempelgang te openen.
Heeft iemand een idee, hoe ik de ketel weer terug krijg zodat hij naast het touw hangt boven de krattenbrug?
Of moet ik helemaal opnieuw vanaf mijn laatste safe spelen? Ik zit in hoofdstuk 2 kade 13.
Iemand een idee?

larabuf

Aantal berichten : 1
Registration date : 09-06-08

Terug naar boven Ga naar beneden

sherlock holmes the awakened Empty Re: sherlock holmes the awakened

Bericht  henk za 5 jul 2008 - 22:50

larabuf schreef:ik ben bezig met the awakened, nu heb ik op de werf de ketel met water te ver doorgeduwd, hij hangt buiten loods 12. Ik kna nu dus niet de ketel aan de haak vastmaken en dan met het mes het touw doorsnijden om de deur van de geheime tempelgang te openen.
Heeft iemand een idee, hoe ik de ketel weer terug krijg zodat hij naast het touw hangt boven de krattenbrug?
Of moet ik helemaal opnieuw vanaf mijn laatste safe spelen? Ik zit in hoofdstuk 2 kade 13.
Iemand een idee?


Volgens mij kon je er van alle kanten tegen duwen, maar dat weet ik niet meer want het is te langgeleden dat ik dit spel gespeelt hebt, misschien heeft iemand een oplossing voor je of terug naar een save game Smile

_________________
Team Gamesolves

henk
Admin
Admin

Aantal berichten : 784
Woonplaats : Nederland
Registration date : 09-01-08

http://www.gamesolves-nl.ml/

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum